понеділок, 4 вересня 2023 р.

Завдання для учнів школи № 10 

на 04.09.23 - 08.09.23


Дорогі учні, рада вас вітати знову на сторінках мого блогу.
 В цей нелегкий час кожен намагається  робити те, що повинен якомога краще. Ваше завдання зараз - вчитися щоб отримувати знання, адже вам далі жити і відбудовувати нашу країну. Як говорив Тарас Григорович Шевченко: "Борітеся - поборете!" 
           Наснаги вам мої дорогі учні!



9клас працюватиме за підручником О. Карп'юк 



 8 клас за підручником А. Несвіт

9 клас

Вивчаємо тему: Я моя сім'я та друзі

 За допомогою навчального відео прочитайте текст, виконайте вправу 2, с7 та вивчіть нові слова      відео №1


8 клас (індивідуальна форма навчання) 

Вивчаємо тему: З поверненням.

За допомогою навчального відео прочитайте діалоги, вивчіть нові слова та виконайте вправу 4. с.5       відео №1


Немає коментарів:

Дописати коментар